сряда, 2 декември 2009 г.

Сън

Луна магьосница покани ме във своя плен,
покри главата ми със рой звезди,
душата ми поръси тя със звезден прах
и прати ме в страната на владетеля Морфей.

А той – вълшебник стар –
с един замах дари ми сън
и в негов плен душата ми политна –
отдадена на друга пламенна душа:
в камина стара пламъците заиграха,
а пред тях – две тела в едно се сляха,
танцуващи един-единствен танц,
изпълнен с много страст, завладени от екстаз...

Сребристи капки пот блестят по гърбовете,
пореден стон разрязва сластно тишината –
вплетени ръце, очи в очи, устни впити в устни жадно –
две тела, вплетени в едно, танцуват вечен танц, пленени от любов...

1 коментар:

  1. Sonata Arctica - "Моята Селена"

    Нощна поезия,
    облечена в чисто сребро, ти ще ми се усмихнеш,
    всяка нощ очаквам моята мила Селена,

    но все още...

    Самотата е по кожата ми,
    живот, окован с оковите на реалността.
    Ще ми позволиш ли да съм твоя Ендимион?

    http://www.youtube.com/watch?v=lyhsMJ6Dmic

    много хубаво оформление на БЛОГа си,си направила Вили...
    и доста нови неща си качила...
    Благодаря че ги споделяш за Нас... :***

    ОтговорИзтриване

Още приумици