понеделник, 7 декември 2009 г.

Подарък


Как потрепва твоето тяло под моето...
Как сладко настръхваш... слади...
Всеки досег е малка наслада...
А безсрамно шоколадът горчи...
Ти замлъкна...
Не дишаш, така ли?
Няма въздух за твоите устни...
Няма въздух, а само забрава...
Тъй ти действам - ми каза - нали?
Ще помогна... с целувка отдавам

своя дъх, своя дъх до зори...
Искаш още!...
О-o, продължавам...

... А навън отдавна вали...

Да докосвам желаеш до болка?
Тази болка във тебе крещи...
Аз те чувам,
не чувстваш ли само
моите устни, ръце и коси?...

Аз те любих,
а ти… подари ми мечти…

1 коментар:

  1. Възбуди ме, припомни ми...
    Възбуди ме, припомни ми...

    Понякога те обичам,
    понякога не,
    понякога се нуждая от теб,
    понякога не и те оставям да си тръгнеш...

    Понякога се впускаме
    и понякога падаме,
    но няма значение скъпа,
    защото ние го вземаме от нас много бавно...

    Защото начина, по който се докосваме, е нещо което не можем да отречем,
    и начина, по който се движиш ме кара да се чувствам жив, затова ела...

    Възбуди ме, припомни ми...
    Възбуди ме, припомни ми...


    http://www.youtube.com/watch?v=YqZTm5n9xHw

    ОтговорИзтриване

Още приумици