неделя, 15 септември 2013 г.

Успешна учебна година!


Учейки другите, човек учи и себе си.
Сенека


        Както всяка нова учебна година сърцето ми потрепва от срещата ми с децата, така и тази нетърпението ми е голямо, защото ще посрещна малки първокласници. Вероятно и те ще са притеснени като мен, но се надявам, че изненадите, които им приготвих ще им харесат и ще им помогнат да се отпуснат и да почувстват красотата и неповторимостта на онзи момент, в който сърцето бие до пръсване, сълзите напират в очите, а усмивката не слиза от лицето... и всичко това, за да остане спомена от ПЪРВИЯТ УЧЕБЕН ДЕН, от момента в който си мислиш, че си пораснал и поемаш по нов път... УНИКАЛНО!
      
     Е, това съпреживявам с моите малки първокласници всеки път. И всеки път е по-силна емоцията, радостта и очакванията дали ще се справя. Знам едно, че с всеки следващ випуск, аз научавам все повече и повече, както за детската душа, така и за самата себе си. 


     
    И отново звънчето ще иззвъни...класната стая е с отворена към знанието врата, чиновете, украсени с новите учебници, очакват първолачетата да разгърнат цветните страници и смехът им да зазвъни наоколо...








     Успешна учебна година на всички ученици, учители и родители! 
     Бъдете здрави, с усмивка посрещайте всеки нов ден в училище и бъдете готови за новите предизвикателства, само така ще се подготвите да сбъднете мечтите си! 






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Още приумици