сряда, 6 юли 2011 г.

Monkey Bubble Bread

Обичам да се ровя в интернет. И вчера, докато разглеждах рецепти на различни сладкиши, попаднах на тази - Monkey Bubble Bread

Веднага предложих на децата ми да си я направим, а те не бяха много заинтригувани, заради голямото количество захар, което се съдържа в рецептата.
Аз, обаче, днес я изпробвах и мога да кажа, че тези малки маймунски топчета наистина са много вкусни, но и мноооого сладки.
И така - запретнах ръкави и замесих тесто от посочените продукти. Оставих го да втаса.

Разточих го леко и го нарязах на малки кубчета.

Оставих ги пак да втасат. А после всяко едно потапях първо в масло, а после овалвах в захар и канела. /Аз си позволих половината кубчета да овалям и в захар с какао. Получи се уникален вкус./ Подредих ги в тортена форма и пак ги оставих да втасат.

След печенето се получи нещо наистина уникално.


Много са вкусни, когато си ги хапваш с прясно мляко...


Да ви е сладко, маймунчета...

2 коментара:

  1. Благодаря, Вили! Много ми беше приятно да бъда тук! Целувки, Лили

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, Лили! Целувки и от мен!

    ОтговорИзтриване

Още приумици