неделя, 19 юни 2011 г.

Pearl Jam - Just Breathe



Да, разбирам, че всеки живот има своя край..
Докато седим тук сами, осъзнавам, че един ден ще трябва да си идем..
Аз съм късметлия, че онези, които обичам
се броят (на пръстите) на двете ми ръце..
Някои хора си имат само един (който обичат),
а други пък си нямат никой..

Остани с мен..
Нека просто да дишаме.

Моите грехове са реални,
никога няма да ме оставят да спечеля..
Под всичко, в крайна сметка - просто още едно човешко същество..
Не искам повече да ме боли -
има толкова много на този свят, което ме кара да кървя..

Остани с мен..
Ти си всичко, което виждам.

Казах ли ти, че се нуждая от теб?
Казах ли ти, че те искам?
О, ако не съм, аз съм глупак..
Никой не знае това по-добре от мен.
Когато се пречиствам..

Всеки ден се чудя
докато гледам лицето ти..
Ти даде всичко
и не би взел/а нищо.
Нищо не би взел/а,
а даде всичко..

Казах ли ти, че се нуждая от теб?
Казах ли ти, че те искам?
О, ако не съм, аз съм глупак..
Никой не знае това по-добре от мен.
Докато се пречиствам..

Нищо не би взел/а,
а даде всичко.
Прегръщай ме до последния ми ден..
Ще се срещнем от другата страна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Още приумици