четвъртък, 16 декември 2010 г.

РАВНОСМЕТКА





Има дни, в които се замисляш
за смисъла на земният си път,
за чувствата - когато си обичал,
за болката, стаена в някой кът.

И равносметката, която правиш
ти дава сили, за да продължиш.
Доволен си, че много си направил
и че успяваш бързо да простиш.

А, ако във сърцето си погледнеш
ще видиш колко обич си дарил,
но много повече на теб са дали.
Дали достоен ти за туй си бил ?

Дали от тази безгранична обич,
не е останало и малко жал
към хората, изпитвали я повече
от теб - към теб, подобно на пожар.

Дали си дал или си взел не зная,
но знам, че няма нищо по-прекрасно -
да си обгърнат от любов безкрайна,
и да живееш в обич необятна!

/автор-неизвестен/

2 коментара:

  1. Аз и сега обичам -
    много и горя
    и все така във пламък.
    Не се свидя да давам
    дават и на мен.
    Такава ще съм-
    дарявам туй
    което Бог ми е дарил.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз горя във обичта си,
    защото Любовта е всичко!
    И давам с шепи туй що имам,
    защото само там откривам щастието.

    ОтговорИзтриване

Още приумици