вторник, 19 октомври 2010 г.

Mick Jagger - Angel in My Heart



Играй си, докато сърцето ти не се свърже с мен,
ще изпея необяснима песен,
танцувай с мен вълшебния балет.
Остани с мен цялата нощ, докато дойде денят,
остави ме в твоите мечти.

Ангел в моето сърце,
ангел в моето сърце...

От басейн на затъмнените мечти,
любовта бавно криволичи,
под изкривените дървета,
навън в тъгата, в тихите морета,
притисни ме, в твоите ръце...

Ангел в моето сърце,
ангел в моето сърце...

Как мога да почувствам, как мога да почувствам любовта, когато те няма,
колко много греховност, колко струва истинската прошка?!
Аз съм в кожата ти, искам да спечеля пак, това, което загубих...

Как мога да почувствам, как мога да почувствам любовта, когато те няма,
аз съм в кожата ти, искам да спечеля пак, това, което загубих...

Аз мога да опипам солта на моята кожа,
aз мога да чуя писъците на птиците,
aз мога да усетя мириса на опожарената гора,
аз мога да видя дима на желанието...
Остави ме в твоите мечти...

Ангел в моето сърце,
ангел в моето сърце...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Още приумици