понеделник, 14 юни 2010 г.

Elisa Dancing live@Then comes the sun showcase



Времето ще ми отвлече вниманието
и ще го пренесе далеч, докъдето мога да летя.
Бездната на живота ще избледни изкушението ми да живея за теб.
Ако желая да съм сама, тишината ще вкамени сълзите ми,
защото всичко е любов и знам добре,
че животът е размахващо се перце...

Затова те обгръщам с ръце
и знам, че скоро ще си тръгна.

Очите ми са върху теб, очите ми са върху теб
и виждаш, че не спирам да треперя.
Не, няма да отстъпя, но ще сведа поглед, за да се скрия от очите ти,
защото изпитвам нещо красиво и се страхувам,
че дори собственият ми дъх,
можеше да го спука, ако беше мехур.
И по-добре да мечтая, ако трябва да водя битка с това.

Припев...
Затова те обгръщам с ръце
и се надявам, че няма да сбъркам.
Очите ми са върху теб, те са върху теб
и се надявам, че няма да ме нараниш.

Танцувам в стаята, сякаш съм в гората с теб,
нуждаем се само от музиката.
По музиката разбирам, че времето съществува.

3 коментара:

  1. Танцувам в стаята, сякаш съм в гората с теб,
    нуждаем се само от музиката.
    По музиката разбирам, че времето съществува.

    ОтговорИзтриване
  2. А времето, Нико, носи музикално очарование и много неповторими емоции.

    ОтговорИзтриване
  3. Тогава...
    Да бъдем подвластни на времето, Вили!

    ОтговорИзтриване

Още приумици