четвъртък, 29 октомври 2009 г.

ЛЮБОВ И ШОКОЛАД...




Когато намериш този шоколад в чантата си,
спомни си за мен, защото аз го сложих там.
Когато го отвориш и усетиш нежността му
спомни си за кожата ми, той е нейното олицетворение.

Когато го чупиш парче по парче и чуваш звука
мисли си, че това е сърцето ми , което бие за теб.
Когато го вкусиш и усетиш аромата му,
си помни за мен и знай, че в този момент ти изпращам целувка.

Когато стигнеш до половината се замисли и знай,
че тази част, която остава , съм Аз.
Когато усетиш, че не можеш да дишаш от сладко
и ти се прииска капка вода, си помисли за мен
и знай, че аз те жадувам по същия начин.

Когато го изядеш целия и усетиш, че си преял,
отново помисли за мен и знай, че това е моята любов.
Когато почувстваш опиянението от шоколада
знай, че и аз съм така пияна ... , пияна от любов...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Още приумици